بلاگ

سینما ترس آبادان

سینما ترس

سینما ترس یکی از جدیدترین تفریح‌های ترسناک است، که قدمتی چندین ماهه دارد. این تفریح اولین بار توسط تیم Next level escape برای اولین بار در منطقه نارمک تهران ساخته شد. اما این تفریح به زودی قرار است توسط جیم اسکیپ آبادان به عنوان اولین سینما ترس آبادان زودی افتتاح گردد.

سینما ترس چیه؟

سینما ترس  تفریحی جدید است که در سال‌های اخیر در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع سینما که شامل تماشای فیلم‌های ترسناک در فضایی شبیه‌سازی شده از محیط فیلم است، تجربه‌ای منحصر به فرد و هیجان‌انگیز را برای مخاطبان خود رقم می‌زند.

سینما ترس آبادان

هزینه سینما ترس آبادان چقدره؟

سینما وحشت آبادان قیمت بلیطش بین نفری 150 تا 200 تومنه. البته اگر دوست داشته باشید داخل سانستون پذیرایی هم بشید، یه مبلغ کمی برای خوراکی‌هاتون باید بپردازید.

سینما ترس ترسناک‌تره یا اتاق فرار؟

سینما ترس آبادان از یک تم تسخیر شده استفاده می‌کنه و پره از سورپرایزهای بزرگ و کوچیک. قراره تو مدت تماشای فیلم، اکتورها کلی اذیتتون کنن. در واقع حس می‌کنید دقیقا توی محل تماشای فیلم هستید. اما اتاق فرار آبادان بحثش جداست. اتاق فرار آبادان، شمارو داخل یک سناریو قرار میده که بازیگرای اصلیش خود شمایید. اگر خوب عمل کنید، می‌تونید یک شهر رو حتی نجات بدید.اما اگر بد عمل کنید، روح‌های خبیث ممکنه گیرتون بندازن و کاری کنن که …

سینما وحشت آبادان

اما در مقام مقایسه باید بگم جفت این تفریحا جذابن. سعی کنید جفتش رو تجربه کنید و نظرتون رو برامون کامنت کنید.

تخفیف سینما ترس آبادان!

اما این همه‌ی ماجرا نیست، سینما ترس جیم اسکیپ کد تخفیفی رو براتون در نظر خواهد گرفت. البته برای بدست آوردنش، باید یه معما حل کنید. به زودی معما رو همینجا براتون قرار می‌دم. امیدوارم بتونید حلش کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *