ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

اتاق فرار آبادان؛ صفر تا صد جزئیات!!!

خواندن این مطلب

6 دقیقه

زمان میبرد!

اتاق فرار آبادان؛ صفر تا صد جزئیات!!!

اتاق فرار آبادان، شهری پر از مردمان خون گرم و مهمان نواز، در صنعت تفریحات بار دیگر گامی بلند برداشت. اتاق فرار شاید چند سالی دیر، اما با قدرت به این شهر وارد شد. در مقاله پیش رو، به سناریوهای طراحی شده توسط تیم ایکس اسکیپ، به سفارش جیم اسکیپ آبادان خواهیم پرداخت. برای رزرو و اطلاع از سانس‌ها با شماره تلفن 06153360455 تماس حاصل فرمایید.

 

شاید در ابتدا بد نباشد با مفهوم اتاق فرار آشنا شویم. اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی ماجراجویی فیزیکی است، که در آن بازیکنان مجموعه‌ای از پازل‌ها و معماها را با استفاده از سرنخ‌ها، راهنمایی‌ها و استراتژی حل می‌کنند تا به اهداف بازی دست یابند. این تعریفی است که ویکی پدیا برای اتاق فرار قرار داده است.

جیم اسکیپ آبادان

اما همه چیز به همین سادگی نیست. شما در یک فضای خانوادگی و در امنیت کامل، شاید به راحتی بتوانید هر معما یا چالشی را به پایان برسانید. اما در فضایی که شاید یک قاتل مخوف، یا یک موجود اهریمنی حضور داشته باشد، این کار بسیار دشوار می شود. برای مطالعه بیشتر در زمینه اتاق فرار، روی این لینک کلیک کنید.

اتاق فرار تسخیر شده

اتاق فرار تسخیر شده آبادان

احتمالا از اسم بازی می توان حدس زد که با جن و روح و پدیده‌های ماورایی طرف هستیم. بله، کاملا درست حدس زدید…. این اتاق فرار قرار است شما را به جایی در دل رومانی ببرد. شما تیمی از واتیکان هستید که برای صحت سنجی موضوعی وارد یکی از خانه های قدیمی روستایی کوچک در شرق رومانی می شوید، غافل از اینکه شاید ورود به این خانه با اختیار خودتان باشد، اما خروج از این خانه، بدون انجام ماموریت‌ها، امکان پذیر نیست. باید این نکته رو مد نظر داشته باشید…. زمانتان بسیار محدود است. پس بهترین تیم خود را جمع کنید و تجربه ای جدید برای خود خلق کنید.

اسکیپ روم ترسناک تسخیر شده آبادان

اتاق فرار تسخیر شده، در ژانر ترس و تئاتر تعاملی برای اولین بار در آبادان اجرا شده است. موسیقی خاص در کنار دکوری چشم نواز و خط داستانی جذاب از ویژگی های جذاب این بازی است. باید توجه داشته باشید که اگر کمتر از 18 سال سن یا بیماری زمینه‌ای خاصی دارید، متاسفانه نمی توانید این بازی را تجربه کنید. البته برای شما عزیزان هم خبرهای خوبی داریم که می توانید در ادامه مقاله آن را مطالعه کنید.

اتاق فرار تد باندی

اتاق فرار تد باندی آبادان

تد باندی، شخصیتی بسیار عجیب، در دل تاریخ قتلهایی مخوف زنجیره ایست. البته ما این بار با طراحی متفاوت این شخصیت را در دل سناریویی متفاوت قرار داده‌ایم. تد باندی تا کنون در همه‌ی بازرسی‌های صورت گرفته، سربلند بیرون آمده است. تنها یک شاهد وجود دارد، که متاسفانه این برای دادگاه کافی نیست. تد بسیار محطاط شده است و فقط برای دقایقی از منزل خود خارج می شود.

البته کاراگاهان زبده ما نقشه‌ای جدید برای این موضوع کشیده‌اند. ما برای تد کار مالیاتی تدارک دیده‌‌ایم. کاری که نهایتا بمدت یک ساعت او را خارج از منزل نگه می‌دارد. در این مدت شما ماموران کارکشته باید به منزل او نفوذ کنید و سعی کنید مدارکی تهیه کنید.

اتاق فرار هیجانی آبادان

بازی تد باندی با تمی هیجانی و دلهره‌آور، باعث می شود حس کنید در ماموریتی واقعی حضور دارید. اولین اشتباه شما، آخرین اشتباه است. بدیهی است در این مامورت به هیچ عنوان نباید سرو صدا کنید. به یاد داشته باشید…… اشتباه شما باعث شکست ماموریت می شود. اگر ماموریت شکست بخورد، دیگر نمی توان قاتل بودن تد را اثبات نمود و این یعنی جان افراد دیگری به خطر خواهد افتاد.

تد باندی تلفیقی از بازی ماموریتی، هیجان و ترس است. حداقل سن برای تجربه این بازی، 16 سال می‌باشد. اگر بیماری قلبی و زمینه‌ای دارید، به هیچ عنوان این بازی برای شما مناسب نیست.

اتاق فرار آزمایش زد

اتاق فرار آزمایش زد

آزمایشگاه دکتر ارنست، لابراتوری برای تولید مبتکرانه‌ترین و وحشتناک‌ترین ویروس‌ها و البته تولید واکسن آنها. دکتر ارنست سالهاست که با ساخت ویروس‌های همه‌گیر، آنها را به دلالهای خارجی با بالاترین قیمت می‌فروشد و از این راه درآمد بسیار زیادی را کسب نموده است. در یک اشتباه مرگ بار اما، این بار یکی از ویروس‌ها در فضای لابراتور پخش شده است. دکتر ارنست در اتاق انتهایی آزمایشگاه گیر افتاده است. شما دانشجویان برتر دکتر، باید او را از انجا نجات دهید و آزمایشگاه را از این وضع نجات دهید. اگر این ویروس پخش شود، واگیری دوران کرونا در کنار خوی حیوانی، جان میلیونها نفر را خواهد گرفت. پس عجله کنید…….

اسکیپ روم آبادان ترسناک

اتاق فرار آزمایش زد، تجربه بسیار نزدیک و منحصر به فرد رویارویی با زامبی هاست. زامبی ها، موجوداتی شگفت انگیز و ترسناک که در فیلمهایی مانند Resident evil و سریال Walking dead احتمالا آنها را مشاهده کرده‌اید. زامبی ها نسبت به بو و صدا حساس هستند. البته احتمالا این تنها نوعی نیست که با آنها مواجه خواهید شد……..

اتاق فرار آزمایش زد، محیطی مخوف و بسیار ترسناک دارد. حداقل سن برای تجربه این بازی 18 سال است. این اتاق فرار تجربه‌ای بشدت متفاوت از اتاق فرارهای تسخیر و تد باندی است. مکانیزم‌های مکانیکی خوفناک، گیم‌پلی پیچیده و معماهای چالشی به ترتیب دلایلی هستند که باعث می‌شود این بازی به جرفه‌ای‌توصیه گردد.

البته اتاق چهارم

این اتاق فرار سورپرایزی جالب و منحصر به فرد برای خانواده هایی خواهد بود که طرفدار ژانر ترس نیستند. این اتاق فرار بشدت شگفت انگیز و جذاب خواهد بود.

نقشه راه برای اتاق فرار آبادان

بهترین نحوه تجربه اتاق فرارهای فعلی آبادان؟ بله، ما حتی به این موضوع نیز فکر کرده‌ایم. بهترین نحوه شروع کردن تجربه با اتاق فراری است که معماهای ساده‌تر و روان‌تری داشته باشد. همچنین بتواند با کار تیمی ساده‌تری، روند رو به جلو طی شود.

به همین منظور ما پیشنهاد می‌کنیم که در ایتدا اتاق فرار تسخیر، سپس تد باندی و در نهایت آزمایش زد را تجربه کنید. اگر طبق این لیست عمل کنید، یقینا تجربه بهتر و لذت‌بخش‌تری خواهید داشت.

قوانین اتاق فرار آبادان

حتما قبل از رزرو اتاق فرار، این قوانین را مطالعه نمایید:

  1. ورود هرگونه وسایل شخصی شما به فضای بازی ممنوع است. در ابتدای بازی وسایلی اعم از موبایل، ساعت و …. از شما تحویل گرفته می‌شود و در داخل یک صندوقچه قرار می‌گیرد. پس حتما گوشی خود را خاموش کنید و از بازی لذت ببرید.
  2. ورود بیماران قلبی و خانم‌های باردار به بازی‌های ترسناک ممنوع است.
  3. در داخل بازی ممکن است با بعضی از کاراکترهای بازی مواجه شوید. در نظر داشته باشید هرگونه لمس، ضربه و یا توهین به بازیگرها در داخل بازی ممنوع بوده و با اولین تذکر از فضای بازی خارج خواهید شد.
  4. در داخل فضای بازی‌ها مراقب وسایل و اشیا باشید. اگر شما در آسیب دیدن جدی آنها دخیل باشید، از شما جریمه دریافت خواهد شد.
  5. حفظ شئونات اسلامی در فضای بازی الزامی است. همه‌ی فضاها مجهز به دوربین و میکروفن است.

با رعایت این مجموعه قوانین قطعا بازی جذاب‌تری را تجربه خواهید کرد.

رزرو اتاق فرار آبادان

برای رزرو این اتاق فرارها به صورت اینترنتی به سایت مجموعه جیم اسکیپ مراجعه کنید و یا با شماره تماس 06153360455 تماس بگیرید. قبل از رزرو حتما با اپراتور مربط گفتگو کنید تا با توجه به شرایط هر بازی، بتوانید بهترین بازی را انتخاب کنید.

آدرس اتاق فرار آبادان

حدفاصل فلکه فرودگاه و دانشگاه آزاد، جنب ایستگاه اتوبوس دوم، ساختمان جیم اسکیپ

سخن پایانی
اگر موضوع اتاق فرار برای شما جذابیت داشته است، پیشنهاد می کنم این موضوعات را از دست ندهید:

14 نکته طلایی برای رکورد زدن در اتاق فرار !

هزینه ساخت اتاق فرار از صفر تا صد | هزینه و درآمد اسکیپ‌روم

اتاق فرار ترسناک!!

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

دسته بندی مطالب

محصولات جدید

اتاق فرار پرژ
رایــگان