ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

اتاق فرار کرج – معرفی 5 بازی محبوب و فوق العاده

اتاق فرار کرج - معرفی 5 اتاق فرار محبوب و فوق العاده

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

اتاق فرار کرج – معرفی 5 بازی محبوب و فوق العاده

آدمای تفریح باز سه دسته اند؛ دسته اول اونایی هستن که تقی به توقی میخوره حوصلشون سر میره و  از کافه رفتن و تفریح‌های تکراری خسته شدن و تو این زمینه به پوچی خوردن؛ اینا اصولا به طور کاملا اتفاقی یک اسکیپ روم رو رزرو و میرن بازی میکنند.

دسته دوم هم اسکیپ روم دوستایی هستن که انقدر اتاق فرار های خوب و بد رفتن که دنبال بهترین اتاق فرار می گردن.

دسته سوم همونایی هستن که دنبال آرامش هستن و همه عشقشون اینه برن شمال جوج بزنن؛ اینا چون روحیاتشون لطیفه و اسکیپ رومی نیستن ما کاری باهاشون نداریم و آرزو می‌کنیم بهشون خوش بگذره تو شمال.

سوال مهمی که وقت زیادی از این دو دسته ای که طرفدار هیجان و بازی فکری هستن رو میگیره اینه‌که بهترین اتاق فرار کدوم اتاق فراره؟ اصلا چه جوری تشخیص بدیم بهترین اسکیپ روم چه اسکیپ رومیه؟ پاسخ به این سوال قطعا می‌تونه تجربه پلیرهای دیگه باشه.

با من همراه باشید تو این مقاله تا بهتون 5 تا از خفن ترین اتاق فرارای کرج رو معرفی کنم.

اتاق فرار شرودا

شرودا اتاق فراری که فکر نکنم نیاز باشه راجع بهش اونقدرها توضیح داد. چون این بازی به قدری برای کرجی های عزیز آشناست که حد نداره ، البته نه تنها کرج بلکه از تهران و شهر های اطراف هم برای تجربه ی اسکیپ روم شرودا ، مسافرهای زیادی به مقصد کرج میاره. می‌تونید از اینجا اتاق فرار شرودا رو همین الان رزرو کنید.

اتاق فرار اختیار

اسکیپ روم اختیار تعریفی بی نقص از نوآوری در صنعت اتاق فرار را ارئه می دهد ، که برای دونستن جزییاتش باید چشم هاتون رو بشورید و این اسکیپ روم رو تجربه کنین. اگر شما هم دنبال یه تجربه ی جدید از اتاق فرار هستین و فقط دنبال ترسیدن نیستین ، اسکیپ روم اختیار همون گزینه ای که به دردتون میخوره. اگه با دوستات می‌خوای ی اتاق فرار خفن بری بدون شک اتاق فرار اختیار می‌تونه گزینه خوبی باشه.لینک رزرو اتاق فرار اختیار

 اتاق فرار مهمانسر

اتاق فرار مهمانسرا ، میشه گفت جز اولین بازی هایی بود که در کرج اجرا شد و آوازش به شهرهای دیگه هم رسید. این بازی به قدری معروف هست که فقط باید رزرو کرد. اسکیپ روم مهمانسرا داستان بازی رو اینجوری روایت میکنه. برای رزرو تلفنی می‌تونید با شماره 09357337148 در تماس باشید.

اتاق فرار پیانیست

بی انصافی بود اگه پیانیست رو تو این لیست قرار نمیدادیم. برای رزرو تلفنی می‌تونید با شماره 09936565401 در تماس باشید.

اتاق فرار لوناتیک

لوناتیک قطعا میتونه یکی از دلایلی باشه که به خاطرش به کرج سفر کنین. اسکیپ روم لوناتیک به گفته خیلی از پلیر های پیشکسوت اسکیپ روم، بدون شک بین 5 تا اتاق فرار تاپ ایران قرار داره. خالق این بازی، مجموعه ی خلاق اندرگراند(underground)  هست. برای رزرو تلفنی این اسکیپ روم می‌تونید با شماره 09922899684 در تماس باشید.

کرج اسکیپ روم خوب زیاد داره اگه اتاق فراری از لیست ما جا مونده به ما حق بدید که انتخاب 5 تا بازی واقعا سخته؛ شما میتونید متناسب با سلیقه خودتون ژانر مورد نظر رو انتخاب و همچنین میتونید  آدرس، تلفن و ســـناریوی رو تو این صفحه (اتاق فرار کرج) ببنید.

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

دسته بندی مطالب

محصولات جدید

اتاق فرار پرژ
رایــگان

جستجو کنید ...

تبلیغات