ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

عکس اتاق فرار

خواندن این مطلب

2 دقیقه

زمان میبرد!

در مقاله پیش‌رو عکس‌های متفاوت از دکور اتاق فرارها تهیه شده است، که در کنار توضیحات مربوط به سناریو آن بتواند دیدگاه مناسبی درباره اتاق فرار به شما عزیزان بدهد.

اتاق فرارها با تم زامبی

اتاق فرار با سوژه "زامبی".

“زامبی‌ها” اولین سوژه‌های ترسناک اتاق فراری بودند که در ایران توسط دو برند قدیمی اینفینیتی و بوم اسکیپ برای اولین بار استفاده شدند. زامبی‌ها در بازی بیمارستان زامبی 1، بدون نور و فقط توسط صدا توسط بازیکنان حس می‌شدند که این شاید ترسناک‌ترین برخورد بازیکنان با زامبی‌ها در آن زمان به حساب می‌آمد.

بازی‌های با تم زامبی عموما یا در محیط‌های آزمایشگاهی (بیمارستان زامبی، آزمایش زد و رستگاری بیولوژیکی و ….) و یا در محیط عمومی شهری (  خاموشی و بازماندگان) رخ می‌دهند. پس خیلی اهمیت دارد که این محیط‌ها را به خوبی فضاسازی نمایید تا بتواند بیشترین تاثیر را روی بازیکنان بگذارد.

آزمایشگاه رها شده، شاید یکی از بهترین فضاها برای اتاق فرارهایی با سوژه زامبی باشد

آزمایشگاه‌های رها شده با دکور و تجهیزات بیمارستانی قدیمی بهمراه سقف اکسپوز می‌تواند دکوری بی نقص را به شما ارائه دهد. استفاده از تخت‌های قدیمی، چراغ جراحی، ترالی، کمدهای بیمارستانی و همینطور اسانس خون ( شمع‌هایی با این اسانس برای هالووین در سایت آمازون موجود هستند) می‌تواند به فضاسازی اتاق فرار بشدت کمک کند.

حال اگر بخواهیم اتاق فرار را در محیط شهری زامبی زده بسازیم باید چه کنیم؟ برای طراحی این دسته از اتاق فرارها  نیاز به مغازه‌ها، خیابان‌‌ها (که در اتاق فرار عموما به دلیل محدودیت فضا به صورت پس کوچه و راهرو مدل می‌شوند) داریم. هرچقدر بتوانیم از فضای خود بهتر استفاده کنیم، می توانیم به محبوبیت بازی خود کمک کنیم.

اتاق فرار با موضوع زامبی در یک کافه

اتاق فرار با تم خانه شیطانی

خانه تسخیر شده یا جن زده و یا سوژه‌هایی از این قبیل، دسته‌ی دیگر و محبوب سوژه‌های اتاق فرار به حساب می‌آیند. این اتاق فرارها غالبا فضای داخلی یک خانه رها شده هستند، که وسایل آن در قدیمی تزین و کهنه‌ترین حالت ممکن هستند. این وسایل یا به صورت کهنه از سمساری‌ها تهیه می‌شوند و یا عملیات کهنه سازی روی آن انجام می‌گردد.

اتاق فرار لیندا شاید یکی از موفق‌ترین دکورها در این سبک را داشت، که روایت یک خانه تسخیر شده را به زیبایی به تصویر می‌کشید. در این سبک از اتاق فرارها از وسایل عادی خانه و همچنین بخش بندی خانه (اتاق خواب، پذیرایی و ….) استفاده می‌شود. اما با تغییراتی که شاید مثال آنها را در فیلم‌های ترسناک دیده باشیم، یک سری تغییرات جزیی انجام می‌دهند.

درباره نویسنــده
نویسنده
پشتیبان سایت
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

دسته بندی مطالب

جستجو کنید ...