ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

اتاق فرار های اردبیل در یک نگاه!

اتاقی وهم‌آور با محیطی تاریک که دیوارهایی را به نمایش می‌گذارد که به طرز پیچیده‌ای با ابزارهای اسرارآمیز و مکانیکی تزئین شده‌اند و نماد قرمز شومی که به‌طور شومی در پس‌زمینه خودنمایی می‌کند.

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

اتاق فرار های اردبیل در یک نگاه!

اتاق فرار یا اسکیپ روم، بحث داغ این روزهای صنعت تفریحات کشور است. پتانسیل‌های بسیار زیاد این تفریح برای تجربه کارگروهی و تفکر جمعی به‌قدری مفید بوده که بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای ارزیابی “Team work” کارکنان خود از اتاق فرار استفاده می‌کنند. حتی اردوهای مدارس و بسیاری از تفریحات خانوادگی معطوف به این صنعت پرهیجان شده‌اند. در این مقاله در ابتدا به بررسی اتاق فرارهای موجود در شهر اردبیل پرداخته می‌شود، سپس به دلایلی که این صنعت می‌تواند برای سرمایه‌گذاری جذاب باشد پرداخته می‌شود.

اردبیل یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین شهرهای ایران است که مردم آن به مهمان‌نوازی و خون‌گرمی، شهرت ویژه‌ای دارند. این شهر با جمعیت 588000 نفر و همچنین وجود دانشگاه‌های متعدد، می‌تواند بستر بسیار مناسبی برای احداث صنایع تفریحی باشد. در کشورهای پیشرفته جهان اتاق فرارها علاوه بر بعد تفریحی، سعی در پوشش بعدهای فرهنگی و گردشگری نیز دارند. آنها با الهام گرفتن از تاریخ و داستان‌های محلی، باعث بوجود آمدن بستری برای جذب گردشگران می‌شوند.

 

در محضر اجنه

اتاق فرار در محضر اجنه فاینال اسکیپ

این اتاق فرار از “فاینال اسکیپ“، که در سال 98 با ساخت اتاق فرار دمونیک شروع به کار کرد، اتاق فرار در محضر اجنه را نزدیک به یک سال پیش در اردبیل افتتاح نمود.

دویدم به سمت آبادی که نور ازش میومد رفتم توی قهوه خونه و ولو شدم رو زمین، توريست هاي كه به جهت بوم گردي وارد آبادي شده بودند از چهره اي ترسيده ي من خندشون گرفته بود.من فقط امشب وقت داشتم كه كار رو تموم كنم….

مدت زمان بازی در این اتاق فرار 100 دقیقه بوده و حداقل نفرات برای شرکت در آن 5 نفر می‌باشد. برای رزرو این بازی با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۰۰۴ تماس بگیرید. آدرس این اتاق فرار: اردبیل، ميدان شريعتي، مركز خريد الماس شهر، طبقه منفي ١ سالن الماس.

آخرین شب در سوهو

اولین اتاق فرار از مجموعه “ACTOR” است که در میدان شریعتی اردبیل واقع شده است.

 ماشین شما وسط جاده ای در شهر دورافتاده‌ای با مشکل مواجه شده و برای اسکان موقتتان ناچار به انتخاب یک هتل بین راهی شده‌اید. پس از ورود به اتاق پذیرش از متصدی پذیرش یک اتاق برای اسکان بخواهید. بعد از ورود به اتاقتون متوجه اتفاقاتی عجیب می‌شوید که دور از انتظار شما بود ،حال باید تلاش کنید که از آن مکان فرار کنید و…

اتاق فرار آخرین شب در سوهو اردبیل

از سناریو بازی به نظر می‌رسد با سناریوی کلاسیک فرار از یک متل طرف هستیم. برای رزرو این اتاق فرار با شماره ۰۹۱۴۵۲۱۳۲۱۶ تماس بگیرید. آدرس این اتاق فرار: اردبیل، میدان شریعتی، پاساژ الماس شهر طبقه ۷ واحد۷.

 

قیمت مناسب ملک  در اردبیل

قیمت مناسب ملک در اردبیل نسبت به دیگر کلان‌شهرها، یکی از عوامل جذاب برای سرمایه‌گذاری در این صنعت است. ملک‌های با متراژ 100 متر به بالا که شرایط اخذ مجوز اتاق فرار را از مراجع ذی ربط داشته باشند ( در این مقاله می‌توانید شرایط اخذ مجوز را مشاهده نمایید) در این شهر بسیار فراوان هستند. علاوه بر این وجود پاساژهای نوساز%

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

دسته بندی مطالب

محصولات جدید

اتاق فرار پرژ
رایــگان

جستجو کنید ...

تبلیغات