اتاق فرار در غرب تهران یکی از جذاب ترین تفریخاتی که امروزه می توانید داشته باشید. با مراجعه به یک اتاق فرار خوب یک ساعت هیجان، هوش، استرس و قابلیت حل مسئله شما در موقعیت های ترسناک و دلهره آور به چالش کشیده می شود و اوقاتی خوش و متفاوت از سایر تفریحات برای شما و دوستانتان به همراه خواهد داشت.
اتاق‎‌فرارهای متفاوتی با ژانر و سناریو های مختلفی در محله های مختلف غرب تهران از جنت آباد و شهران تا ستارخان و آزادی اجرا می شود و در عین حال همه آن‌ها مطابق سلیقه شما نیستند.
برخی از این سناریوها جنایی، برخی اتاق فرار ترسناک و شاید معمایی باشد که همه ی آن ها برای شما جذابیت لازم را ندارد و شاید نتواند انتخاب مناسبی برای گروه سنی یا تیم شما باشد.
به همین علت ما قصد داریم تا همکاران و مجموعه های اتاق قرار و اسکیپ روم های غرب تهران با جذاب ترین سناریو ها را به شما معرفی کنیم.
پس اگر به عنوان یکی از ساکنین غرب تهران هستید و از علاقه مندان اسکیپ روم‌های جذاب هستید می‌توانید لیست مهیج ترین و بهترین اتاق فرارهای غرب تهران را مشاهده نمایید.

اتاق فرارهای غرب تهران

اتاق فرار عملیات CF (مجمع سایه) از مجموعه نایریکا ژانر: اکشن،مهیج

شماره تماس و رزرو: 02166505600

آدرس: تهران، ستارخان، جنب پل ستارخان خیابان برادران توکلی پلاک 25

داستان بازی: بعد از فروپاشی شوروی سابق ، مجمع سایه یکی از مخوف ترین سازمان های تروریستی زیرزمینی جهانی اقدام به ربودن تعدادی از دانشمندان اتمی شوروی و مقداری از ماده اتمی کالیفرنیوم کرد.

حالا بعد از ۳۰ سال ، داخل ایران در یکی از شهرهای ایران اخباری به گوش رسیده که قرار است مقداری از این ماده در ازای دریافت اطلاعاتی محرمانه و طبقه بندی شده امنیتی با کشوری ثالث مبادله بشه.

سازمان اطلاعاتی ما مرتضی فتوحی یکی از نیروهای زبده و آموزش دیده خودش رو سفید سازی کرد و با استفاده از روش های نوین اطلاعاتی و عملیاتی وارد دفتر معاون این مجمع کرد .

اما متاسفانه یک هفته است که اخبار و اطلاعاتی برای ما ارسال نکرده و جلسه مبادله ماده کالیفرنیوم به زودی برگزار میشه . تیم شما رو به کمک گرفتیم تا برای دو محور اصلی عملیاتی وارد دفتر معاون این سازمان بشید .

اتاق فرار سنتینل از مجموعه دویل  ژانر: ماجراجویی ، مهیج 

شماره تماس و رزرو: 0215167701

آدرس: تهران، جنت آباد، جنت آباد شمالی سیمون بولیوار خیابان کوهستان رو به روی پارکینگ کوهسار مجموعه دویل اسکیپ اتاق فرار سنتینل

داستان بازی: امید، حتی کورسویی برای رسیدن کمک، انسان رو توی سخت ترین شرایط هم‌ زنده نگه میداره.

در حین سفری در دل طبیعت، خودروی شما و همسفرانتان بعد از احساس زمین لرزه و مشاهده برخورد صاعقه با زمین در فاصله ۱ کیلومتری، ناگهان از حرکت می ایستد. هنگامی که کنجکاوی شما بر‌حس ترستان غلبه میکند، تصمیم میگیرید که ماجراجویی خود را در دل شب و امتداد مسیر خاکی ادامه دهید…

اتاق فراراورشلیم از مجموعه رومرز ژانر: دلهره آور، ترسناک

شماره تماس و رزرو: 02191307900

آدرس: بلوار گلها . بلوار لاله .  نبش خیابان صالحی . پلاک ۵۶  . ساختمان ونیز . طبقه منفی ۲

داستان بازی: از آن زحماتی که خواهی کشید مترس! اینک ابلیس بعضی از شما را در زندان خواهد انداخت تا تجربه کرده شوید و مدت ده روز زحمت خواهید کشید. لکن تا به مرگ امین باش تا تاج حیات را به تو بدهم.

اتاق فرار تارتاروس از مجموعه Hellions ژانر: وحشت، تعاملی و هیجانی

شماره تماس و رزرو: 09389559999

آدرس: تهران، پونک جنوبی، خیابان مخبرى حدفاصل عدل و سردار

داستان بازی: بعد از مرگ اد و لورین وارن جولی تنها فرزند آن‌ها تصمیم به جمع‌آوری بخشی از‌اشیا ارزشمند و تسخیر‌شده والدین خود گرفت و با تطهیر و نگه‌داری آن اجسام نمایشگاهی تشکیل داد که مورد استقبال مردم شهر کانکتیکان قرار گرفت اما داستان‌هایی از اتفاقات عجیب و باور‌نکردنی از زبان بازدید‌کنند‌ها شنیده می‌شد که ورود به آنجا برای عموم ممنوع شد به همین دلیل پاپ فرانسیس از واتیکان چند تن از کشیش و راهبه‌های خود را برای بازدید و جمع‌آوری اطلاعات به آن مکان اعزام کرد…!

اتاق فرار خاموشی

از مجموعه لوکو ژانر: وحشت، مهیج

شماره تماس و رزرو: 09355581829

آدرس: تهران، پونک، پونک،سیمون بلیوار،اقبالپور،نبش کوهسار نهم شرقى،پلاک٧١

داستان بازی: طبق گزارشات به دست آمده بیماری خطرناک و مسری کل شهر رو فراگرفته و دولت دستور تخلیه فوری شهر رو داده است.

اما ۲۴ ساعت پیش آخرین هلیکوپتر نجات شهروندان از فرودگاه جنوبی شهر خارج شده و شما گروهی از افراد هستید که از هلیکوپتر جا موندید و برای بقا قصد خروج از شهر رو دارید .

اتاق فرار سرقت مجسمه ست

از مجموعه اسکیپ لند ژانر: وحشت، مهیج

شماره تماس و رزرو: 09961929285

آدرس: تهران، دریاچه چیتگر، خیابان جنگلبان جنوب خیابان میلاد دوم خیابان میلاد کوچه میلادچهارم تقاطع میلادپنجم و میثاق یکم

داستان بازی: این بار شما به دنبال سهم خود از گنج معبد
ست وارد خانه پیتر میشوید

اتاق فرار جاسوس (spy)

از مجموعه لوکو ژانر: معمایی، مهیج

شماره تماس و رزرو: 09355581829

آدرس: تهران، سیمون بولیوار، خیابان اقبالپور،بالاتر از کوهسار نهم شرقى،پلاک هفتادویک

داستان بازی: شما تعدادی از کارمندان شرکت SBGهستید و مدتیه متوجه جنایت هایی شدین که داخل شرکت در حال رخ دادنه،
توماس میلر رئیس شرکت که فردى روانپریش و ناشنواست مسبب تمام این جنایت هاست،امشب شما مخفیانه وارد شرکت میشین تا اطلاعات لازم برای اثبات این جنایات رو بدست بیارید اما به دست آوردن این مدارک کار راحتى نیست و میتونه به قیمت از دست دادن جونتون تموم بشه،چون توماس تنها نیست و یک جاسوس  بین شماست

اتاق فرار هاری

از مجموعه یونا ژانر: دلهره آور، مهیج

شماره تماس و رزرو: 09960500148

آدرس: تهران، دهکده المپیک، تهران، دهکده المپیک، پایین تر از میدان المپیک، سر کوچۀ سی و سوم (یادبود شهید رضا خلیلی)، داخل ایستگاه اتوبوس بنشینید و تماس بگیرید تا راهنمایی شوید .

درباره بازی:

اتاق فرار «هاری» دومین اتاق از مجموعهٔ «یونا» است که در منطقهٔ دهکده المپیک تهران قرار گرفته است.

نکاتی که هنگام رزرو بازی، باید بدانید:

۱- به دلیل درجهٔ سختی روند بازی، توصیه می‌شود که تجربهٔ دست‌کم ۳ بازی را داشته باشید.

۲- لباس راحت بپوشید.

۳- از ورود افرادی که حالت طبیعی ندارند و الکل، مخدر، محرک و … مصرف کرده باشند، قطعاً و حتماً جلوگیری به عمل می‌آید.

۴- لطفاً رأس ساعت رزرو در محل حضور داشته باشید، نه زودتر و نه دیرتر.